Jun 1, 2009

"Eχω ένα Μυστικό"....

Λίγο πριν το Πάσχα η ομάδα μας ETSY GREEK STREET TEAM, οργανώσαμε μια ανταλλαγή δώρων μεταξύ των μελών, με στόχο να γνωριστούμε λίγο περισσότερο και «δέσουμε» ακόμη πιο πολύ τη μεταξύ μας σχέση.

Το παιχνίδι μας το ονομάσαμε «Εχω ένα Μυστικό» διότι κανένα από τα μέλη που πήραν μέρος δεν ήξερε από ποιόν θα πάρει δώρο.

Είχα τη πολύ πολύ μεγάλη χαρά να αναλάβω την παραλαβή και αποστολή των ερωτηματολογίων και να ορίσω με βάση τα ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν τα μέλη…ποιο μέλος θα στείλει δώρο σε άλλο μέλος…..

Το παιχνίδι μας είχε πολύ μεγάλη επιτυχία..:)))…. Όλοι και όλες έβαλαν το καλύτερο εαυτό τους και όλα τα δώρα είναι υπέροχα!!!!
Εδώ μπορείτε να δείτε τα περισσότερα….
http://www.flickr.com/groups/1122964@N22/

Εγώ ίσως και να το διασκέδασα περισσότερο από όλους…. Διότι είχα την ευκαιρία να διαβάσω όλες τις απαντήσεις στα ερωτηματολόγια….
Απαντήσεις με πόλυ χιούμορ… απαντήσεις απρόσμενες αλλά και πολύ συγκινητικές.

Αποφάσισα λοιπόν να τις μοιραστώ μαζί σας να «αποκαλύψω» μερικές από αυτές χωρίς όμως να αποκαλύψω τα πρόσωπα που τις έδωσαν.
Κάποιες από τις απαντήσεις τις παραθέτω συνοπτικά και άλλες ακριβώς όπως δοθηκαν….

Ερώτηση: Ηλικία
Μέση ηλικία απο 30 εως 40 και μερικές πιο κατω ή πιο πάνω...
μία ξεχωριστή όμως αντίληψη ηλικίας...
- Πάνω από 30…εγινα vintage πιά!

Ερώτηση: Φύλο
- Χαχαχα θυληκό 100%
- Από ότι τσέκαρα τελευταία φορά female
- Γυναίκα (νόμιζα ότι το είχες καταλάβει)
- Θηλυκό με τα ούλα του

Eρώτηση: Επάγγελμα
- αυγουλοδιακοσμήτρια…. Προπονήτρια υγρου στίβου,
- ιδιοκτήτρια καταστήματος ( πώς ακούγεται!!!)
Λογιστρια, ‘εμπορος, οικιακά, Antique dealer, wedding planner, διακοσμητρια, Καθηγήτρια Αγγλικών, Γιατρός, ρεσεψιονιστ – wedding coordinator, IT administrator, φοιτητρια, Καλλιτεχνικο εργαστήριο, Γραμματέας Μεταπτυχιακου,
Γραφιστας, γραφιστας, γραφιστας ( ναι ειμαστε πολλοί εδώ ..:))))
- εικαστικός, διακοσμήτρια, γραφίστας, σκηνογράφος όλα τα κάνω και συμφέρει.


Ερώτηση: Ανήκεις σε κάποια οργάνωση ή σύλλογο?
WWF, Greenpeace, Actionaid, MKO, Σύνδεσμος Ελλήνων Προπονητών Υγρού Στίβου & Σύνδεσμος Προπονητών Υδατοσφαίρησης.

Ερώτηση: Δραστηριότητες που σε ενδιαφέρουν
Λογοτεχνία, θέατρο, κινηματογράφος, κηπουρική, Μαγειρική, ταξίδια, φωτογραφία, …..
- κατανάλωση αλκοόλ σε ωραία μπαράκια (!)….
crafting, βόλτες στη παραλία, ζωγραφική….
χορός, spa, ραψιμο, πλέξιμο, βελονάκι, bowling, περπάτημα, ποδήλατο, καφεδες, μουσεία

Eρώτηση: Αλλεργίες
Σίκαλη (!) , ακάρεα,γύρη, νικέλιο, η άνοιξη, vanilla, σπανακι,
- Όχι thank God…!!!,
- μια λίγη αλλεργία στη σκόνη….μη μου στείλετε σκόνη!!!
- Πολλές, μανιτάρια – θαλασσινά – κουκια – ασπιρίνη, και άλλα φάρμακα – φωτοδερματίτιδα και άλλα….

Ερώτηση: Τύπος δέρματος
εκτος απο συνηθισμένους τύπους....ξηρο, ευαίσθητα. λευκό...κά....
- Μαυρισμένη 365 ημέρες το χρόνο, έχω ξεχάσει πως είμαι κανονικά.
- Το σκούρο του γύφτου χαχαχα!!!
- Combination

Ερώτηση: Μεγεθος κολιέ
ένα ιδιαιτερο μεγεθος...:)
- Οσο πιο μακρύ τόσο πιο καλο…( μη χαμογελάς Αντιγονη το κολιέ εννοώ)

Ερώτηση: Διατροφη
Η μεγαλη πλειοψηφια απάντησε….Παμφαγο..:) και υγιεινη διατροφη
Επίσης:
- greek delivery – souvlaki
- όλα εκτος από μυαλά και τέτοια…
- Ο,τι να ‘ναι αρκει να είναι φρέσκο

Ερώτηση: Μικρή… αθώα αμαρτία
Τα γλυκά και η σοκολάτα εκαναν ρεκόρ!!!!
Αλλά επίσης
- βρίζω στο δρόμο χιχιχιχι..
- ακατάλληλο χιχιχιχι!!!
-είμαι ανίατα υπναρού
-να σπάω τη δίαιτά μου
- το παγωτό..νομίζω
-όταν έχω χρήματα στη τσέπη μου θέλω να αγοράζω πράγματα τεχνολογίας ( ευτυχώς δεν εχω συχνά)
-Τι αντιφάσεις είναι αυτές…κατατρύχομαι από μεγάλα πάθη.
-Αγοράζω πολλές ακριβές τσάντες
-Όσα φορέματα και εάν έχω.. ακόμη ένα ,εάν μου αρέσει
-Λατρεύω το φαϊ

Ερώτηση: Πράγματα που αντιπαθείς
- Δεν φτανει μια γραμμή …
- Αυτοκινητα και κατσαριδες
σημ δικη μου…δλδ το κατσαριδακι (volkwagen) …δε το πάει με τιποτα!!!!!!
-τους κρυόκωλους
-Όχι πλέον … η ζωή είναι μικρή
Επισης: τις αντίκες…τα έντομα… τα χρυσα κοσμήματα.. τα strass… την επιτήδευση… αντιγραφες μαϊμου, ψεμματα, πολυεστερ, συνθετικα… τη φέτα…(!!!) ψευτικα λουλουδια… το κάπνισμα

Ερώτηση: Είδος διακόσμησης
Εδώ οι απαντήσεις τα είχαν όλα… cottage.. country, ethnic… μοντερνο… κλασικό…απλό… ή και ο συνδυασμός τους, αλλά επίσης και κάποιες ενδιαφέρουσες απόψεις
- παραθετω στο EL MUEBLE
- Baroque
- Κάτι μεταξύ..Ζήτω το ουράνιο τόξο και καλώς ήρθατε στη Χαβάη!!!
- 70’s

Eρώτηση: Ασχολεισαι με σπορ, εάν ναι ποια
Και εδώ μεγαλη ποικιλία δραστηρια αυτή η ομαδα…:)) …. Ποδήλατο…net serfing (!).. jogging, pilates, κολυμπι, σκι
Και μερικές …εναλλακτικες απαντήσεις.:
- κανενα σπορ
- surfing sto inernet kai…sex!!!
Σημ. δικη μου: το ιδιο μέλος δηλώνει ότι δε θυμάται πότε διάβασε τελευταία φορά λογοτεχνικό βιβλίο….τώρα ξέρουμε γιατί… :)))….
Η «γυμναστικη» δεν της αφήνει χρόνο … της στελνω τα φιλιά μου και ένα μεγαλο Μπράβο!!!!!!
-παιζω bowling… τρέχω και δεν φτάνω.
- ύπνος… όποτε μπορώ

Ερώτηση: Μεγαλύτερη επιθυμια
Υγεία και ευτυχία οι απαντήσεις των περισσοτέρων και επίσης..
- ένα αυτοκινούμενο αυτοκίνητο για ταξίδια
- να μεγαλώσω σωστα το παιδί μου χωρίς πολλά λάθη
- μια εβδομάδα σε spa
- να πάμε με τον … σε ένα σπίτι κάπου στη θάλασσα, κάπου που θα είναι πάντα καλοκαίρι
- Well…να πεθάνω όρθια
- Robert Pattinson….
- Να είμαι ευτυχισμένη στα 65 μου….
( πριν και μετα...????...)
- Να μη σταματήσω να πιστεύω στους ανθρώπους
- Ένα δικό μου σπίτι

Ερώτηση: Τι θα αγόραζες με 1 ευρω
Τσίχλες, γκοφρέτες, σοκολάτα, νερό, κουλούρι, λαχείο, ψηφιακά αρχεία, παγωτό, τίποτα…, μαρκαδόρους, 1 μπύρα…, 1 γραμματόσημο

Τι θα αγόραζες με 10 ευρώ?
Βιβλίο, καφέ, περιοδικό, μπλοκ ζωγραφικής, χάντρες, τσόχα σε διάφορα χρώματα, φυτά, σκουλαρίκια, Καπνό, γκοφρέτες, accessories για μαλλιά,
- πιο πολλά παγωτά
- 10 μπύρες!
- Θα αγόραζα κάτι από τον «Αρκτούρο»

Τι θα αγόραζες με 1000 ευρώ?
Τσάντες, παπούτσια, ταξίδι, καινούρια ρούχα, θήκη laptop, ηλεκτρονικά είδη και επίσης..
- Ένα ταξίδι για τη μαμα μου στο εξωτερικό
- Πίνακα ζωγραφικής της Γκορντανα Ραντόγιεβιτς
- Ένα κοπτοράπτη, μια επαγγελματική ραπτομηχανή, ένα μηχάνημα που κανει κονκάρδες, Φτάνουν νομίζω 1000 και για τα 3…Πωπώ ελπίζω να μου τυχει το πιο πλούσιο μέλος της ομάδας.


Και τέλος μερικά σχόλια στο κλείσιμο του ερωτηματολογίου

- Ειμαι και γαμώ τα άτομα…..
Σημ δική μου: Ο.Κ. ξέρουμε ποια την κάνει συνεχώς αυτή τη δήλωση…:)
- Είμαι η ….. και μόλις τελείωσα!
- Ούτε η stazi δεν ρωτούσε τόσες λεπτομέρειες….!!!!!!!!!
Και ένα μέλος που…ήξερε ότι είχε αργήσει να απαντήσει…:)
- Είμαι η ……. και μόλις τέλειωσα!!!!!!!!!!!!!!!!! (τελευταία φαντάζομαι…)


Ελπιζω να μη ξεχασα τιποτα άλλο juicy…. Ελπίζω όμως να πήρατε μια γεύση από τα ταλέντα, τις ανησυχίες και το χιούμορ που έχει η ομάδας μας!!!!

Μπορειτε να δειτε περισσοτερα για την πολυτάλαντη και δραστήρια ομάδα μας εδώ και εδώ

3 comments:

fel4u said...

Φοβερες απαντησεις !! Εξυπνες ατακες με χιουμορ!Αντιγονη πρεπει να περασες πολυ ωραια διαβαζοντας τες!!!!
Ειναι το Ελληνικο ταπεραμεντο βλεπεις!

psarokokalo creative studio said...

super antigoni eimaste oles super!!! poli xairome!

Elli Platanou said...

χαχαχαχαχα ειναι τελειο αντιγονη!!!
μπραβο σου για την πολυ καλη οργανωση για το "εχω ενα μυστικο"
εισαι ΘΕΑ!!!